Ruilen, retourneren en klagen

De tevredenheid van onze klanten is belangrijk voor ons en daarom proberen we ons werk elke dag zo goed mogelijk te doen. Ondanks onze inspanningen kan het soms gebeuren dat niet alles vlekkeloos verloopt. We staan klaar om het op te lossen, dus klanten hebben de mogelijkheid om de goederen te ruilen/retourneren/claimen.

Als je een verzoek tot ruilen, retourneren of claimen hebt, voer dit dan in door op de knop hieronder te klikken:

Basisinformatie:

RETOURNEREN VAN GOEDEREN

  1. De aanvraag voor het retourneren van de goederen moet worden ingediend via het online formulier.
  2. De klant heeft 100 dagen vanaf ontvangst van de goederen om de goederen terug te sturen.
  3. De geretourneerde goederen moeten ongedragen en ongewassen zijn en moeten de originele verpakking en labels hebben.
  4. Ondergoed en badmode kunnen ook worden geretourneerd (onder de voorwaarden in punt 2). Damesbadmode moet voorzien zijn van de originele hygiënesticker.
  5. Het retouradres wordt vermeld in de instructies na het invullen van het online formulier.
  6. De klant retourneert de goederen op eigen kosten.
  7. De klant wordt per e-mail geïnformeerd over de ontvangst en verwerking van geretourneerde goederen.
  8. Geretourneerde goederen worden binnen 14 dagen na aflevering van de goederen op het opgegeven adres aan de klant terugbetaald.

RUILEN VAN GOEDEREN

  1. Het verzoek om goederen te ruilen moet worden ingediend via het online formulier.
  2. De klant heeft 100 dagen vanaf ontvangst van de goederen om de goederen te ruilen.
  3. De geretourneerde goederen moeten ongedragen en ongewassen zijn en moeten de originele verpakking en labels hebben.
  4. Ondergoed en badmode kunnen ook geruild worden (onderhevig aan de voorwaarden in punt 2). Damesbadmode moet voorzien zijn van de originele hygiënesticker.
  5. Het adres voor het ruilen van goederen wordt aangegeven in de instructies na het invullen van het online formulier.
  6. De klant retourneert de goederen op eigen kosten.
  7. De klant wordt per e-mail op de hoogte gesteld van de ontvangst en verwerking van de ruilgoederen. Vervolgens worden de gevraagde nieuwe goederen op onze kosten naar de klant gestuurd.
  8. Wanneer de goederen worden geruild, wordt er een factuur naar de klant gestuurd, maar dit is alleen ter informatie en betekent niet dat de klant opnieuw voor de goederen moet betalen.
  9. Ruilen van goederen voor een andere maat is slechts 1 keer mogelijk. Als zelfs de nieuwe maat niet voldoet, kan de klant de goederen terugsturen volgens de instructies hierboven (zie RETOURNEREN VAN GOEDEREN).

GOEDEREN RECLAMEREN

  1. Het verzoek tot reclameren moet worden ingediend via het online formulier en de onderstaande instructies moeten worden gevolgd.
  2. Claims worden normaal gesproken opgelost door het geld van de klant terug te storten binnen 14 dagen nadat de claimaanvraag is verwerkt.