Klacht

Als u een claim heeft over gekochte goederen, vul dan het "Klachtenformulier" in en voeg het bij de goederen die u wilt claimen.

Voordat u de goederen naar ons toestuurt, zorg er dan voor dat de goederen niet defect zijn zoals hieronder aangegeven:

Verandering van de kenmerken van het product wordt niet als een gebrek beschouwd indien:


- het is ontstaan tijdens de garantieperiode als gevolg van normale slijtage, verkeerd gebruik of onvoldoende of onjuiste behandeling;
- het is het resultaat van natuurlijke veranderingen in de materialen waaruit het product is vervaardigd;
- het is ontstaan als gevolg van schade aan het product veroorzaakt door de koper of een derde partij of als gevolg van een onjuiste behandeling.

Als u sokken, ondergoed of mondkapjes wilt claimen, stuur dan het ingevulde "Claim Formulier" samen met uw foto's van de beschadigde goederen naar hallo@dedoles.be - onze klantenservice zal uw aanvraag beoordelen en u op de hoogte brengen van de volgende stappen.

 

In geval van een claim, gelieve het pakket met tracking of als aangetekende zending

(zonder rembours) naar het volgende adres te sturen:

Danka Skokanova EXPANDECO - Dedoles s.r.o.

Halensebaan 117

3390 Tielt Winge

Belgium

 

We zullen u per e-mail informeren zodra we het pakket verwerken.